✿klik untuk kaya✿

Monday, May 16, 2011

♥blackberry dah jadi blueberry♥

assalamualaikum.

perkara penting,mustahak yang anis nak share.
hehe

nothing actually,I just feel sorry to my half heart.

disebabkan saya,awk punye BB rosak.then bila kena baiki,dah boleh beli yg baru.
awk pun xtaw harga sampai RM900 n up kan.
picture by google
I'm sorry,really2 sorry.
nanti dah kawen,sy dah keje.saya kasi hadiah kt awk k.
(*_*)
muka sdey manje2.
hehe

jalan cerita:
masa kat sunway pyramid,tengah kami seronok2 amek pic pakai phone masing2.
aku x sedar bila masa entah aku tertepis tangan my half heart yg die pegang phone tu.
Im just sooooo panic.
mula2.jatuh kat kaki je.
dan2 sebab aku ni minah kalut gelabah sume ada,aku tersepak plak.

tersepak jatuh kemana?

jatuh ke tingkat paling bawahhhhh.

guess kami kat tingkat berapa?

tingkat 3

 no wonder la handphone tu dah hancur.

(*_*)
  
rasa bersalah sampai sekarang.
selagi aku x ganti,aku akan rasa bersalah.
maafkan saya.saya janji,ada rezeki,panjang umur,saya ganti k.

thanx sbb x marah sy.
hehe 

 ♥thanx sbb selalu ada untuk sy
                                                 
kalau saya,saya nak yang ni:
picture by google
thanks for everything,
my half heart.
 
"Love does not begin and end the way we seem to think it does. Love is a battle, love is a war; love is a growing up."






1 comments:

ema aling said...

gilo mung! haha gilo baek cik abe kia x maroh..:D:D