✿klik untuk kaya✿

Friday, January 6, 2012

Luahan cinta

Assalamualaikum malam yang indah,



Suka aku mencoret luahan cinta di blog usang ini.
Luahan cinta aku hanyalah renungan dan keluhan hati aku tentang cinta kami.
keluhan bukan bermaksud aku sedih mahupun kesal.

Keluhan hati tentang jodoh kami. Sangat perit untuk ditahan perasaan rindu,sayang,risau tentang sidia.

Aku bukan risau dan sangsi tentang kejujuran 'half heart'.tetapi aku risau,sempatkah aku untuk bergelar seorang isteri dan mendapat pahala seperti membina sebuah masjid.
Memang betol, andai ada jodoh tak kemana.
Ini bukan soal jodoh seperti yang kalian fikirkan.

Aku kesal, alangkah indahnya aku mengenali sidia hanya pada waktu yang singkat,dan hanya ikatan pertunangan yg sekejap,kami sah bergelar suami dan isteri.
Cukuplah semua dosa yang aku telah lakukan selama hubungan kami.

Zina hati sudah cukup membuat aku rasa hina di mata yg ESA.
tetapi maaf!masa tidak mengizinkan semua tu untuk dikesali even bertemankan air mata,
masa tak dapat diundur,yang hanya aku perlu lakukan ialah menjaga batasan pergaulan hubungan kami.
menjaga selagi half heart belum bergelar suamiku yg sah,yang berhak keatas diriku.
insyaALLAH,"ya tuhan,peliharalah kami".
Andai masa aku telah tiba kembali kepada yg esa, KAU ampunilah dosa kecil mahupun besarku supaya aku aman disana.


"Jangan hanya inginkan lelaki yang baik, selagi kita tidak menjadi yg baik,
tetapi,
Jadilah wanita yang baik,sehingga kita diinginkan lelaki yg baik"


YaALLAH,mampukah aku?
Hati puas merintih agar dipermudahkan urusan kami didunia dan akhirat.
Berikanlah aku nikmat dengan hanya menyalami pasanganmu,gugur dosa2 kecil.
Engkau maha suci ya rabb.

0 comments: