✿klik untuk kaya✿

Wednesday, February 23, 2011

I got my parcel from him

assalamualaikum...

hati tengah sakit lg.sbb ada cetusan bom antara kami sekejap.
tibe2.
I got surprise!

surprise?
actually,nak cakap surprise pun macam xsurprise la,coz 'dia'
dah gtaw die ada pos sumthing untuk sy.
tp tetap rasa surprise coz xtaw ape yang die bg.
nak taw ape saya teka?
boleh plak sy rs delivery bunga@cupcakes.
yummy!
mmg makanan je dalam kepala.no wonder badan cam giant.^^

scene 1:

pin pin pin........(van pos laju punye hon)sakit telinga wa.
then i keluar dengan sakainye juz pakai baju kelawar je.

abg posmen:adhwa ke?
aku:aah..muka excited;p
abg posmen:sila tulis nama,ic n tandatangan k
aku:okie2..hehe

bungkusan pertama

my parcel with mr teddy^^


scene 2:

waahh...I got my parcel!
ape die bg eh(dalam hati)
seronoknye.dapat hadiah!hehe


bungkusan ke2

belek punye belek.test punye test!
yup..sume cantik.
pandai jugak awk pilih color ea.
ke *nurul levi's* tu yg random pilih ni?

tadaaaaa!

cantik kan mereka?^^

love it!

scene 3:

saya rasa macam nk letak dalam blog je pasal parcel ni.
then saya snap la pic.
(ms tu phone belum dibuka lg)
*sebab bom sedang meletus then sy rasa lebih baek off phone*



teddy pakai pun encem,if saya pakai mesti tripple cantek*buweekkk*
ayat awk:sy suke perasan^^

tQ awk!
Tq cayang!
tQ my bobo!
tq b!
tq ahmad akhyar!

I love you more than words.


seribu kemaafan diatas kekhilafan sy^^

p/s:ingat taw....jangan ckp ikut sy lg.
if cakap lg..majok 4thun;p

kite mesti percaya sabda kt bwh ni taw:

Rasulullah SAW telah bersabda: “Ketika ditiupkan ruh pada anak manusia tatkala ia masih di dalam perut ibunya sudah ditetapkan ajalnya, rezekinya, jodohnya dan celaka atau bahagianya di akhirat” 

0 comments: